It's friday friday!

Gud va skönt att det är fredag idag! Jobbade tidigt idag och gick en supermysig promenad idag förbi de små lammen igen! Idag så var de inte så många framme för dom fick mat när vi kom dit. Åt lunch och sen somnade jag och hunden Donna i en soffa på dagiset en stund innan eftermiddagspromenaden. Vaknade i panik och trodde jag va hemma och hade försovit mig, haha! 

Min lillebror flög till min storebrorsa och hans tjej i Lund idag för att hälsa på under valborg, så de är lite tomt här hemma utan honom. Nu ikväll har jag, mamma, pappa och hundarna kollat lite på Let's dance (trots att jag inte gillar de programmet alls) och ätit ost och kex, mycket mysigt!  Har inget planerat för helgen, men de är rätt skönt att bara kunna hitta på nått när man känner för det! Nu ska jag kolla igenom filmarkivet efter nått bra att kolla på senare! Tudiluuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0