Min drömhäst

Min drömhäst skulle vara en Lusitano eller en andalusier!  Tycker att dom är så otroligt vackra! Det är synd att de ofta stämplas som "show hästar". Jag hoppas att nån dag kunna ha en sån häst! Vissa har åsikter om att man ofta köper en lusitano eller en andalusier för att dom kröker nacken automatiskt och att man inte behöver vara speciellt bra på att rida för att dom ska gå i form, men så tror jag inte det är riktigt faktiskt!  Får väl se om de blir en lusitano eller en andalusier i framtiden! Vore så underbart!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej. Kul att du gillade bloggen. Kommer att återgå till min gamla så håll utkik i BD så ser du när adressen är uppe :)

2011-01-30 @ 20:29:32
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0