Ghosts and stuff

Jag är helt besatt av serier som Ghost hunters, Paranormal state, Most haunted osv, likaså skräckfilmer! Jag tror på spöken och tycker att det är intressant. Eftersom väldigt många i världen säger sig ha sett, hört och upplevt saker som är oförklarliga så känns det som att de MÅSTE finnas någonting efter döden. Det skulle de ju kännas konstigt om man bara försvann in i ett mörker när man dör. Själv skulle jag DÖ om jag vaknade av att ha ett spöke i rummet, men jag finner det ändå intressant på avstånd som i serier, dokumentärer, berättelser osv! Vad jag lär mig är att "Anden i glaset" och oiji brädor är inget att leka med då man kan öppna upp "dörrar" för ovälkommna andar och liknande in, så det är inget jag någonsin skulle syssla med!

Vad tror ni? Finns det liv efter döden? Tror ni på spöken?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0