Snö

Eftersom alla skriver om det så gör jag väl också det nu då.
DET SNÖAR!!!
Jag gillar egentligen inte snö, eller.. det är väl okej om det är SNÖ och inte blask & slask. Det jag längtar till är julmyset och nyår med alla fina fyrverkerier!

Idag har jag inte gjort så mycket, var ute med Cero på dagen och kom in som en snögubbe, kollat lite serier och så. Nyss satt jag och kollade lite tax kennlar.. är så sugen på en tax! Vet inte varför.. men det är så mycket hund i en så liten kropp till skillnad från chihuahuan som bara är.. liten. Taxar är verkligen urmysiga hundar!  Satt också och kollade lite hundbutiker på internet och kollade på fina halsband.

Vilken är eran favorit hundbutik på nätet?

Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Kul att du är med och tävlar i dagens blogg. Vinnaren publiceras imorgon, lycka till ;)

2010-11-10 @ 19:41:56
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0