Hopp, skrik & panik

Gaydator, måste installerna om hela datorn pga dumma virus :(   buhuuu!  Medans danne och jag försökte virussöka för att sen ta bort alla dumma virus så spelade vi lite brädspel. Vi började med ett frågespel som men egentligen ska vara minst 4 för att spela som hette Cranium som var tråkigt! Sen spelade vi ett ko-spel (vet inte vad det heter riktigt) men som är roligt :D  KOSSAKOOOORT!  Tror varenda granne hörde oss spela.. hahaha!  Men virussökningen på min dator gick åt helvete och datan hängde sig mitt i allt :/   

När jag och Danne gett upp går Danne och lägger sig och jag sitter här lite mer med mina virus, då hör man assistenten ropa "Ciiiiiiiiiiiicci.. kan du komma ner och hjälpa mig med en sak?" så jag springer ner och hon förklarar att det sitter en stoooor grön gräshoppa i vardagsrummet, så vi funderade på hur vi skulle få ut den, slå den med flugsmälla? fånga den i fiskhåven? få ner den i en skolåda? till slut så hoppade den ner på ett sidobord (assistenten stod bara och skrek) där jag får in den i ett presentpappersrör och slänger ut! Jag blir hjälten för kvällen/natten :D  hahaha!   Nu kan hon sova tryggt utan massa stora äckliga gräshoppor!
Nu ska jag sova! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0