Spruta, Skola & hälsa på mamma!

Dagen började med att jag gick ut med hundarna på morgonen, stötte som nästan varje morgon på ett rådjur :) Efter promenixen så åkte jag och pappa till apoteket för att hänga på låset när dom öppnade vid 9. När vi hämtat ut min spruta och sådär så åkte vi i racerfart till våran husläkarklinik och så jag kunde ta min dumma spruta. De sa att det bästa är om jag kommer 2 gr till med en veckas mellanrum.. så nästa tisdag igen!..

Åkte till skolan och mötte Diana på bussen.. pratade massor om hästar :)  Väl i skolan hade jag 2 st lektioner Samhälle och Religion. Efter skolan åkte jag till mamma och hälsade på en stund <3.   Vi åkte hemåt och plockade upp 3 st pizzor på vägen hem till middag... så nu är min mage proppmätt för resten av veckan :)

Danne kom och frågade om vi skulle se film.. så ska väl göra det strax!  :)

Juste! Fixade ju mitt pass igår. Det brukar ta 5 arbetsdagar att få det, så jag planerade att jag skulle få det nästa måndag, men så fick jag ett sms av POLISEN idag där det stod att jag kan hämta ut det nu :) yay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0