Östermalms stall

Idag efter skolan så följde jag med Björken till hennes stall för att hålla sällskap och kika när hon skulle rida Favve. När vi kom till stallet stod Favve inne i sin box och såg faktiskt ganska sur ut.. men när han upptäckte morotspåsen senare så blev han väldigt glad faktiskt! Vi gick och skulle hämta hans saker när vi upptäckte att stigbyglarna till sadeln var borta.. så det sket sig ju.. och sen så upptäckte Sofie att skon var lös och att alla spikar på ena sidan skon var borta.. så vi bestämmde oss för att kolla om han stördes av skon som var lite lös och att longera honom på ridbanan om han verkade okej. Han var så snäll så, och Sofie började longera honom.. Han var väldigt lugn faktiskt.. De man hört är att han är värsta monstret, men den sidan kanske kommer fram nästa gång jag följer med.. vem vet?

På vägen hem sprang jag in på Pocket Shop och köpte "Ljudet av ditt hjärta" . Hittade även True blood böckerna, men de fanns bara på engelska.. så jag nöjer mig med avsnitten som jag får av älsklings Jon <3

  


Nu ska jag läsa lite och sen sova.  Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0