Mys & filmkväll

Igår hade jag och Frida en mysig filmkväll!  Det började med att Frida kom hit och åt våfflor med oss, mumsigt! Efter middagen så gick vi och skar upp blomkål, morötter och gurkbitar och la i en skål och fixade lite sour cream dipp. Vi tog det med oss in i rummet och hittade en film att kolla på. Vi kollade på Final destination 3 som var rätt läskig just eftersom att det ändå finns saker i den filmen som skulle kunna hända på riktigt.

Efter vi kollat klart på filmen så satte vi igång filmen Flicka. Gillade den faktisk :) När vi kollat klart på den så gick jag och Frida ut med Cero en runda. När vi kom tillbaka la sig Frida i sin säng och jag satte mig och läste läskiga historier med spöken osv. Vi la oss senare och småpratade och sen så somnade vi.

På morgonen så vaknade jag av Fridas väckarklocka på mobilen som är på högsta volym typ.. men ändå vaknar hon aldrig av den :o   Petade till henne så hon vaknade och stängde av. Vi låg och drog oss en halvtimme.. Lyckades säga nått i sömnen igen, om nån berg & dalbana.. Vi vaknade iaf och gick sedan upp och åt lite frukost. Frida åkte tidigt eftersom hon skulle jobba. Idag fick hon tillbaka sin hundralapp som jag haft i typ en månad nu. haha!



Frida visar hur hon brukar dra på sig sina pyjamasbyxor!


Frida och Cero pussas


Grönsakerna som vi dippade


Dippen




Kommentarer
Postat av: frida

aa men va vacker man kan va då! nooooot! xD

2009-09-29 @ 15:01:12
Postat av: Cicci

Du är alltid vacker sötnos :) <3

2009-09-29 @ 16:09:35
URL: http://ciixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0