Måndag

Idag vaknade jag av att det var sjukt ljust ute! Trodde först att jag försovit mig, men tydligen inte när jag
kollade på klockan och såg att den bara var 6.14. Skönt att få somna om!

När jag väl skulle gå upp sen så blev en viss liten kille väldigt busig och skuttade runt och var så glad så.

I skolan hände väl inget speciellt idag, hade sällskapsdjurs lektion som vi inte haft på över en månad :o
Vi kollade i alla fall på en film om grodor. På Onsdag är det prov på fiskar och groddjur!

Träffade även Frida på vägen hem. Vi köpte glass och pratade om himmel och jord som vanligt.
På onsdag ska hon och jag rida ut på Mimmi och Lisa! Kommer bli supermysigt!

Kram Cicci

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHA jaduu de e som vanligt då^^ våra bussresor är ALDRIG tråkiga!! xD

2009-05-27 @ 22:42:03
Postat av: Cicci

Hahaha!

Sant, de är alltid roliga :>

2009-05-27 @ 22:46:22
URL: http://ciixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0