Klasskampen




Skönt väder som fan!
Idag hade vi klasskampen med skolan! Uppgifterna vi delat ut blev det kaos med och
folk ändrade saker hit och dit. Det jag hade var dragkamp som vi vann alla 5 gr på! 
Jag gick också 3 varv runt trekantssjön och fick en beundrare på köpet! Tyvärr var han väl
inte riktigt min typ... haha!
Alla i klassen var jätte duktiga och gjorde jätte bra ifrån sig i alla grenarna. Rex och Chappe
var jätte duktiga i hinderbanan också, de fick ju bästa tiderna! HU-07 blev till slut efter allt kämp
och slit 2a av alla 12 klasserna!  DUKTIGT! Vi hade vunnit om vi hade fått 100 poäng till.. synd :/


Nu tjatar Danne på mig om att jag ska kolla på film med honom.

Kram Cicci!

Kommentarer
Postat av: Lisa D

hahaha beundraren ;)

2009-06-06 @ 19:25:45
URL: http://lisasfyrbenta.blogg.se/
Postat av: Cicci

HAHAHA! ;>

2009-06-07 @ 15:31:53
URL: http://ciixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0