annandagjul

Idag sov jag läääänge!  Mamma har varit här i 3 dagar nu så vid 4-tiden åkte alla iväg för att skjutsa tillbaka henne till sjukhuset, men hon kommer hem på nyår igen och stannar 3 dagar då med troligtvis.  När de andra åkt passade jag på att testa voddler och kollade lite på Hard candy. Såg bara halva, men ska kolla på resten innan jag somnar ikväll. Fick "så länge vi båda andas" i julklapp och den är så spännande!
Imorgon ska jag upp tidigt tänkte jag för att rida Ino. Han har tydligen fått ögoninflamation stackarn, så vi ska skölja de varje dag och ta temp osv.
Just nu kollar jag på förtrollad som går på tv4!  Såg den på bio när den kom ut, den är rätt söt faktiskt :)



SNART ÄR DE NYÅR OCH DÅ BLIR DE NYÅRSFEST HOS TOBBE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0