23 december

Snart är de julafton! Känns konstigt att julen kommit så snabbt i år ju!

Idag har jag hjälpt pappa att göra sillsallad, och sen åkte jag iväg och gav Frida hennes julklappar! Hjälpte henne att ta in Hippie och Lisa, och att borsta av Lisa litegranna, fast de var ju inte så roligt eftersom hon redan var ren under täcket!  Men borstade ändå och kratsade i alla fall ur hennes hovar som var fulla med is!  Efter de åkte jag hem och städade mitt rum, åt middag, hjälpte Danne att slå in julklappar och sen la jag mig och kollade på True blood. Bakade kladdkaka nu på kvällen också.. mumsi :)  Micke kom hit idag också för att fria jul med oss !

IMORGON ÄR DET JULAFTON <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0