Party

I fredags blev det utgång med mina fina flickor Frida och Sophie <3 
Träffade Jon en stund innan jag åkte iväg in mot stan. Jag och Sophie klagade på våra sjukt onda skor innan vi ens kommit in till stan.. haha!
När vi kom fram till Toxic var vi dom första tjejerna in. När det kommit lite mer folk så gick vi ut och satte oss och pratade med ett gäng skåningar. Det var "Traffic light-tema" på Toxic, så man fick ett lysande armband med sin status, började med ett rött band, lyckades lura till mig ett gult och ett grönt till av tjejen som delade ut dom, så tre stycken.. i slutet av kvällen gick jag därifrån med sju stycken armband! Vi dansade och hade jätte roligt, träffade trevliga människor och drack goda drinkar. När dom stängde kl 03.00 och jag var på väg ut från toaletten så sa vakten som stod där att jag var den första tjejen han sett som tvättat händerna den kvällen.. sjukt :o  Det roligaste var ju att vi var först in på Toxic och sist ut därifrån!
Vi mötte dom vi suttit och pratat med utanför och gick mot tunnelbanan tillsammans med dom.. Frida filmade och det blev tydligen en sjukt rolig film.. måste se den sen!

Åkte hem med 04.20 bussen till Jon <3
Bästa pojkvännen som tar hand om en efter en lång natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0