Hunddag med skolan

Idag har jag och Cero varit på Solna / Sundbybergs brukshundsklubb med skolan. Jag var i första gruppen som började vid 9, så eftersom pappa ändå jobbar i Kista så skjutsade han mig dit, skönt!
Instruktören (som egentligen inte va en utbildad instruktör) kör agility med sina taxar, lite ovanlig ras att ha till agility. Cero går ju tyvärr inte att ha lös så han va inte me så mycket.. men jag tyckte att det kunde va bra träning för honom att vara bland andra hundar i alla fall!.  Efter skolan så åkte jag och Cero hem till Jon för att få äta mina mackor jag hade med mig, gott eftersom jag var sjukt hungrig! 

Nu på kvällen har jag myst med Ben&Jerrys och Sex and the city!  Cero låg bredvid och sussade, jobbig dag för honom!
 

Tröttnosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0