Tjoho i stugan

Nu har jag precis duschat!  Ska kolla på ett avsnitt av Ghost hunters international och sen ska jag börja städa iordning här eftersom Frida kommer hit lite senare och ska kolla på film med mig! Har varit super fint väder ute idag, man märker att våren börjar komma fram nu!
Jag hade helt missat att det är fettisdag idag, tydligen är det fettisdagen, internationella kvinnodagen och pannkaksdagen på samma dag enligt min brorsa!  Knasigt det kan bli!  Tror att pappa kanske skulle köpa semlor tills ikväll  :D  Hoppas att alla läsare får äta åtminstone en semla idag! :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Klicka dig in på vår blogg och var med i någon av våra tävlingar som är uppe nu? :)

2011-03-09 @ 10:48:15
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Felicia

Bloppis på bloggen, titta gärna :)

2011-03-13 @ 22:17:32
URL: http://carrepip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0