Dröm

Inatt så drömde jag en hemsk dröm! Jag drömde att jag var i nån slags stuga där man bara typ umgås med folk och kollar på tv. Träffade 3 st killar som jag satt och pratade med tills klockan var typ 01.40 och insåg att jag var tvungen att gå hem, så jag gick hemåt.. och då gick en av killarna med mig en bit för att möta sin kompis. som tydligen var Simon. Jag bah "Jaha, hej Simon" och pratade lite med dom och sen skulle dom vidare.. Jag fick syn på månen som var så sjukt stor så jag skulle ta kort på den med min mobil, och när jag tryckte på kameraknappen så förvandlades hela telefonen till en Nikon systemkamera. Simon och hans kompis sprang fram till mig när dom såg det och bah "Shiiit, coolt".. och så kunde man tydligen förvandla mobilen till en konstig vagn också.. haha..  När jag kom hem så hade någon släppt ut Cero på tomten, och så fick han syn på nått och hoppade över staketet... jag fick panik och letade efter honom och Simon och hans kompis hjälpte också till att leta.. Vi letade jätte länge men hittade inte honom. Till slut så hörde jag ett gny bortifrån fabriken och såg massor med hundar i en trädgård instängd bakom ett stort staket. Någon hade fångat in Cero och tagit honom. Cero stod där jätte rädd bland alla hundar. Jag började gråta och ropade på Cero.. sen vaknade jag, kollade efter Cero och ropade på honom och kramade sönder honom!!  Det i drömmen var så verkligt!!! Min lilla skruttishund <3


Kommentarer
Postat av: Hanna och Rebecka

söt hund :)

2011-03-27 @ 22:34:04
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: karin

naaw söt!

2011-04-01 @ 13:23:13
URL: http://trattoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0