Polis polis potatisgris!



Jo, idag efter skolan åkte jag till polisen vid rådhuset, jag hade ju som sagt rånat en bank.. eeh.. eller inte.. Jag var faktiskt där för att fixa ett pass. Tänkte fixa det tidigare i sommras, men dum som jag är väntade jag tills nu.. aja, gick ju bra iaf. Först tog jag kort, sen så skulle dom ha mina fingeravtryck och sen så fick jag skriva min (tyvärr) hemskt fula signatur. Polisen i mitt bås sa att jag hade finast fingeravtryck av alla som varit där! :>
Efter polisen åkte jag och Jon hem till hans syster Anna och kikade på hennes nya kissemiss Meja. Busunge verkar hon verkligen vara :)

I fredags ringde jag och pratade med min husläkare om vilka sprutor jag ska ta för Australien och de tyckte bara Twinrix var nödvändig att ha.. så idag fick jag hem mitt recept, så imorgon kanske det blir att ta spruta.. *ryser*
Jag som har sån fobi för sprutor.. aja.. pappa följer väl med och håller handen :) 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0