M-m-måndag..

Idag var det skola igen.. Gjorde inget speciellt mer än att fylla i utvärderingar av kursen, kolla på hitta
nemo och ha mentorstid.

Efter skolan åkte jag och Malin in till stan för att fixa biljetterna till Australien, vilket var jobbigare
än vi trott det skulle vara.. men efter ett tag fattade jag vad hon som fixade resan snackade om.
Så nu är biljetterna fixade, nu ska vi bara fixa visum.

Efter vi fixat biljetterna till Australien så gick jag och Danne (som kom och mötte mig på Ticket) och kollade
på skor. Efter nån timme kom Frida och Amanda till stan så då gick vi och köpte biljetterna till bion som jag bokat.
Efter ett tag så kom Sophie och Veronica också, så då splittrades alla åt olika håll för att köpa godis. Sen så
gick vi in för att kolla på bion. Vi kollade på My bloody valentine 3D som faktiskt var riktigt äcklig. Alla vi satt ihopkrypta
intill varandra med händerna uppdragna till ansiktena. Var sjukt häftigt med 3D!



Efter bion så åkte vi hemmåt och pratade på som vanligt och hade jätte trevligt.
Tack för en jätte mysig dag/kväll tjejer, och Danne!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0