SUPER 8

Igår var jag på bio med världens bästa och såg Super 8! Så jag tänkte skriva en liten recension om filmen!
Kommer föressten ändra om betygssättningen till 10 st eftersom de är svårt att betygsätta en film på 5 st! Kommer nog även byta ut betygsbilderna oftare, så ni kommer se olika nästan varje gång nu.


Klicka på bilden får trailer
Handling: Sommaren 1979, bevittnar några vänner i en liten stad i Ohio en katastrofal tågolycka medan de håller på att spela in en super 8-film. Snart börjar de misstänka att kraschen inte var någon olycka, och det dröjer inte länge innan människor istaden börjar försvinna spårlöst och andra märkliga, oförklarliga saker händer. När den lokale polisshefen försöker få reda på sanningen, visar det sig vara något mer fasansfullt än någon av dem kunnat föreställa sig.

Jag tyckte att filmen var bra! Tyckte att tågkrachen var häftig, men lite overkligt att alla ungarna klarade sig oskadda i en sån olycka! Ibland kändes det som en barn-komedi typ.. men det växlade en massa, men den var underhållande, och jag tyckte att den var sevärd i alla fall!

Betyg: Filmen får 5 av 10 fladdermöss!



Kommentarer
Postat av: Lina

Nu har jag inte sett filmen ännu, men jag tror ändå den hade varit bättre om det inte kretsade kring massa snorungar. För trailern få filmen att se ut som en barnfilm och det retar ihjäl mig.

2011-07-16 @ 23:28:29
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0