Torsdag

Igår så var jag som sagt på Kolingsborg där Adam Beyer spelade! Han var bra faktiskt, basen på musiken va så hela stället vibrerade :D  Niklas brorsa Peter fyllde år igår också, så vi firade honom också med en gigantisk flaska champange och sen när allt folk åkt hem förutom personalen så blev det tårta :)  Niklas fick även en present av sin brorsa Peter från barcelona som var en väska, och av hans brorsa Roberth så fick han en iphone.. försökte sno den, men de gick inge vidare! Vi beställde också as goda mangodrinkar!  yum yum!  Hade jätte roligt, men nu efteråt så är man ju rätt trött och sliten, men jag överlever nog :)   och fan va dimmigt det var imorse :o

När jag vaknade så hade pappa gjort bakpotatis som lunch till mamma, så jag gjorde en jag med och åt med skagenröra! Mumsi :D   Ikväll är det assistentfritt så vi ska ha lite myskväll med tv tittande och äta räkmacka osv! Ska nog ut en liten sväng med min sötnos till hund! 

Lite bilder från gårdagen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0