Slit & släp

Idag var jag i skolan hela dagen, efter skolan tog jag bussen hem, som vanligt så går ju bussen sönder så alla måste hoppa av bussen. Han som körde bussen ringde buss-stationen och dom säger att alla ersättningsbussar är trasiga! och tydligen var typ bussen som skulle komma efter också trasig.. fattade ingentiiiiing!  men efter typ vad som kändes som en evighet kom en buss i alla fall, men då var jag redan en isbit :(     Blev sjukt arg på ekerös bussar, och när jag är på väg hem får jag veta att dom ska komma och bygga om hos oss IMORGON redan!  Så har packat alla mina grejer och flyttat upp allt till övervåningen.. sjukt jobbigt!  Så imorgon kl 8 nån gång så börjar de rivas och byggas här hemma.. kommer dö.. !

Ge mig fredag... och söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0