Nice.



Idag hade jag bara 2 lektioner, sköööönt!  Efter skolan så gick jag och shoppade lite smink och sådär, och hittade en jätte fin tröja som jag bara var tvungen att köpa.
Ringde Frida och bestämde att vi skulle rida tillsammans idag, så då åkte jag till stallet!  När jag skulle hämta Ino så syntes han inte någonstans, så jag fick gå längst bort i hagen, där stod han och nån annan häst och töntade sig, och dessutom hade Ino bara ett täcke, vilket jag tyckte var skumt.. Det visade sig när jag pratade med hon som äger stallet att Ino fått av sig täcket och bara haft halstäcket på sig.. skum häst det där!
Jag och Frida red på ängen, gick väl bra, men Ino ville hem så fort man red i hemåt-riktningen. Frida red Lisa på kandar som hon fått låna av en stallkompis!  Tyckte det såg fint ut, men Frida var väl lite sådär halvt nöjd :)
LÄNGTAR TILL PÅ FREDAG OCH TILL MIN FÖDELSEDAG!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0