Shoppilopp

Efter allt kaos idag så mötte jag först Frida för att shoppa lite och senare kom Danne. Frida kunde bara vara med i några timmar, men de var mysigt att träffa henne en sista gång innan jag åker <3
Frida började med att bjuda mig på McDonalds, så snällt så :)   Vi satt där en stund tills fjortisarna bredvid började skapa "skorpor" på huden med salt och isbitar... :S
Vi gick vidare och mötte sedan upp Danne som åkt pendel till stan. Vi gick runt i affärer och kollade på diverse olika konstiga saker. När Frida åkt så gick Danne och jag runt och kikade vidare, han skulle leta efter några snygga tjocktröjor, men var inte intresserad av nått vi kollade på. Slutade med att han köpte ett trådläst headset till sin telefon för alla pengar han hade. Jag fick med mig en mysigt kofta, t-shirt, trosor, en pocketbok, nagellack med mera.








Bilder på söt-Cero <3




Nu måste jag börja packa litegranna och sedan plugga till mikrobiologi-provet som vi har i skolan imorgon!



Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0