Tröttheten tar över

Idag började skolan 08.50, gick som en zombie till skolan och var så jävla trött.   Råkade somna på psykologin idag (OPS..!).   Vaknade till vid lunchen iaf och klarade av sällskapsdjurs lektionen iaf! 

Efter skolan åkte jag till stallet och klampade ut med stövlana i Marinos leriga hage, såklart skulle han stå långt bort som vanligt också.. fy!  Fick iaf tag i honom och gick in i stallet med honom och fixade iordning honom så fort de bara gick. När jag skulle hoppa upp på honom så ser han en påse som jag håller i handen (Sallad som jag köpt till Frida) och börjar försöka undersöka den medans jag försöker hoppa upp på honom, men till slut kom jag upp på honom. Mötte Frida vid hennes stall och följde henne hem :) Red sedan tillbaka och fick sällskap av Frida och hennes hund Alfons också en bit, snälla som dom är :)  På vägen hemåt så galopperar jag 2 st sträckor, men mellan dom två måste man skritta/trava, och där mötte jag såklart en idiot i en bil som först släcker strålkastarna när han/hon ser mig och Marino, men börjar slå av och på strålkastaren bara för att jävlas.. HATAR!  Vissa slår inte ens av strålkastaren alls.. hatar bilförare ibland alltså!  behöver ny pannlampa också, pappa skulle vara snäll och fixa en åt mig! <3

Nu funderar jag på att färga håret och sen bums i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0