Rida, rida ranka!


Imorgon ska jag till Marino och rida efter skolan! Ska  
försöka hinna dit innan det blir mörkt ute! Har också fått  
 hans rutiner av hans matte som jag faktiskt tror  
att jag tog in redan när hon berättade allt i  
stallet första gången. Men de är väl  
alltid bra att ha de med sig ifall man  
skulle få hjärnsläpp när man är där :) 
På onsdag ska jag också rida, och då ska jag och 
 Frida kanske rida ut tillsammans om de funkar med tiden :) 
 Annars rider jag nog bara ner och hälsar på lite i hennes  
stall och säger hej! Hörde också att en häst från 
hennes stall ska flytta till Marinos stall, så några hästar  
kommer man ju känna igen där iaf! Ska rida nån eller 
 några dagar i helgen också troligen, och då lär jag rida 
 ut med Frida också! Om hon har tid vill säga!  Längtar! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0