Myggornas krig

Igår var jag i stallet med Frida och Amanda. Jag hjälpte dom att ta in hästar, som jag även
döpte om eftersom dom förtjänade finare namn! Sen började vi borsta Mimmi och Lisa fina och rena
inför ridningen. Vi visade Amanda våran specialite "Till havs" igen och jag dog.. igen!
Jag visade dom också en annan grej som de inte visste om att man kunde göra också ; )

 Frida tar in Peppe och Loppan


När vi väl skulle komma iväg för att rida så ville Amanda få "skjuts" hem. Sagt och gjort så hoppade hon upp bakom
Frida på Mimmi. Folk kollade ganska mycket, men verkade mest tycka att det var roligt. De stackars hästarna hade det
jobbigt med alla 23476 st myggor som surrade runt och bet dom :(

  Mimmi med Frida och Amanda (som sitter och smsar).
 Lisa !

Klockan rann iväg och vi bestämde oss för att rida lite i ridhuset. Lisa hade nog hellre tagit en tur i skogen (utan mygg).
Men det var mysigt att få rida Lisi och umgås med Frida och Amanda i stallet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0