TVESTJÄRTAR

Fyfan vad jag hatar tvestjärtar!  Igår i tältet så kröp dom in och terroriserade oss.. (och bet Frida i rumpan) Vaknade vid 4 och ser en gigantisk spindel och slänger mig på frida och väcker henne och pekar på spindeln, hon tittar på den och säger åt mig att öppna tältet så hon kunde slänga ut den.. vid 7 får jag nog av alla tvestjärtar.. så då springer jag ut ur tältet med Frida efter mig.

Iaf igår så kom jag till Frida vid 20.00 typ när de stod och fixade middag. Efter middagen så skulle dom åka ring efter båten. Först ut var Amanda och Ludvig som faktiskt höll sig kvar ganska länge. Efter dom var det Veronica och Oskars tur, de var usla på att hålla sig kvar på ringen.. men tredje gången så fixade dom det och höll sig kvar rätt länge ändå.
När Sophie skulle åka så vart det nått fel med termostaten.. så vi fick försöka åka in till bryggan igen.

När vi kom in så kollade vi på Cloverfield och Mamma mia. Efter filmerna satte jag mig vid datorn en stund och kollade lite läskiga filmklipp.. så när de andra skulle gå ner i källaren så kom de genast upp igen livrädda för någon hade spolat i duschen på källarvåningens toalett. Men det var bara Sophie som hade duschat!

Det roligaste var nog ändå när Amanda låg i tältet och sjöng "Gul undervattensbåt" & beatboxade! haha!


     


Kommentarer
Postat av: Fiiisiii

HAHA jag tyckte att de roligaste var när Amanda, Ludvig och oskar kom uppspringande från bottenvåningen och såg helt livrädda ut! "det är någon som spolar med vatten där nere!!!!!"



HAHA allt har en logisk förklaring xD

2009-07-22 @ 13:11:46
Postat av: Cicci

HAHAHAHA. JAAAAA!

Idioterna ^^

2009-07-22 @ 21:21:02
URL: http://ciixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0