Gröna lund

Ååh, idag känner jag mig lite seg faktiskt..
Var på gröna lund med Frida, Amanda, Sophie, Veronica och Oskar igår från elva på morgonen till nästan elva på kvällen! Hade tänkt åka insane.. men ångade mig när jag väl var där.. såg så sjukt äcklig ut! Frida och dom andra åkte Extreme medans jag stof bredvid och funderade på om jag skulle våga åka den.. ja, då fastnar dom och får sitta och dingla uppe i extreme i typ 5 min eller mer! Vi spelade lite och Oskar vann en rosa katt som jag fick, jätte söt! Frida vann en gosedjurspumpa!

Vi fick faktiskt jätte fint väder, även fast dom på tv-vädret hade sagt att det skulle bli regn :)  På grönan hittade vi spelhuset och sjöng lite singstar! Frida fick äran att sjunga singstar med nån Japan som inte kunde svenska alls.. dom valde iaf en svensk låt och han vann över henne.. HAHAHA! ;)  När vi gick ut så såg jag och Frida ett av spökhuset spöken stå i ett fönster.. så vi försökte prata med honom. Men han gjorde bara några jätte konstiga rörelser med händerna som jag och Frida försökte förstå oss på!

Hade jätte roligt i alla fall.. men var så sjukt trött när jag kom hem :)
Imorgon ska jag träffa Jon. <3

     
    


Kommentarer
Postat av: Grisi :D

SJUUUKT ROLIG DAG!!

=D <3

2009-07-10 @ 23:22:12
Postat av: Cicci

Ja! <3

2009-07-11 @ 14:02:20
URL: http://ciixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0