Bra dag!

Jon kom hit och vi kollade på 1408 och lite Southpark! Han åkte hem vid sju, så jag gick med honom till bussen med Cero. Sen sprang jag och Cero hem för att äta middag!
Efter middagen så ville jag och Danne bada, så pappa körde ner oss till Skytteholm.. När jag doppade ner foten var det seriöst ISKALLT! Jag vågade gå tills naveln medans jag samtidigt skrek "IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!" till slut så dök jag i vattnet som kändes som en stor isklump! Danne vågade också dyka i till slut.. men jag vann med 4-1 dyk i det iskalla vattnet!
När vi kom hem så rullade vi in oss i varsitt täcke och kollade på några sex and the city avsnitt!

Nu ska jag väl snart sova, men först måste jag kolla lite Southpark!
Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0