Julklappar

Sorry för kass uppdatering.. men skyller på snöovädret ;)

I torsdags var jag i stan och fixade ALLA julklappar *stolt*.. skönt att ha de fixat nu :D
I fredags så fyllde Danne 17 år!   Fixade fint med ballonger och massor med godis till honom..!

Idag så ringde jag Frida och frågade om hon broddat sin häst, men de hade hon inte, så imorgon får jag rida ut själver :)  Frida sa att jag skulle följa med henne till stan och fixa resten av julklapparna som hon var tvungen att köpa, så jag fixade mig och åkte sedan in till stan och mötte henne vid åhlens. Vi fixade julklappar till hennes mamma och till hennes pappa, och sen fixade hon en till mig också. Vi fikade i gallerian och blev utstirrade av 4 killar.. var rätt jobbig, men efter ett tag gick dom.. men när Frida och jag skulle gå vidare stod dom och följde oss med blicken och stirrade igen.. hum..
Frida och jag hittade också värsta chokladstället där vi stod och beundrade massa figurer i choklad när de plötsligt dyker upp ett huvud och säger HEJ! och stirrar lite glatt sådär på Frida.. efter en lååång stund av stirr så drog jag med mig Frida för att gå vidare.. när vi sen skulle tillbaka så spg vi att dom hade en chokladfontän som vi kollade på.. då kom han den där killen rusande igen och sa HEJ IGEN!  och stirrade.. men nu började han prata med oss iaf, visade sig att han var 21, och han såg faktiskt okej ut.  Vi drog oss iväg efter 10 min för att fortsätta kolla affärer, men när Frida skulle kolla efter julklapp till mig så gick hon förbi chokladstället så stod han tydligen och kollade på henne igen när hon gick förbi ;)  

Nu har jag precis varit ute med Cero och Yazza i snön, ur mysigt!  Cero hoppar runt som en glad groda i snön och är bara helt överlycklig av all snö på marken!  :)  Blir väl att kolla vidare på filmen 9 idag, råkade visst somna till den igår.  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0