Smile

Oj, kass uppdatering här.. men men..

I fredags gick jag i skoian från 8.30-10.40. Skön dag alltså, bara sällskapsdjurs lektion också. Efter skolan åkte jag till Ekerö C och köpte glass och hämtade Jon. Efter det åkte vi hem till mig och la oss och kollade på tv. På kvällen tog vi fram glassen och kollade på "The Thing" som jag sen somnade till ett antal gånger.. Vi gick ut med Cero och satte sedan på "Diary of the dead" som jag inte ens han se lite av eftersom jag somnade på direkten, men Jon kollade lite iaf!

Vaknade vid 9 och följde med Jon till bussen. Jag gick hem och åt frukost och städade litegrann i mitt rum. Vid halv ett kom pappa hem med mamma. Hon blev jätte glad över att få träffa hundarna och att få vara hemma :)  Vi åt stekt lax med färskpotatis och hollandaisesås, mums!

När mamma åkt hem så fixade jag mig och åkte till Jon för att kolla på film. Det blev "The chair" som va helt psyko :o



Idag vet jag inte vad jag ska hitte på... hum.. kanske se nån film igen.. får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0