Måndag + Tisdag

I tisdags kom Micke och Emma hit mitt i natten, när jag vaknade senare så va alla redan uppe och åt goda frallor, så jag tog en jag med :) Senare på kvällen åkte jag hem till Jon och åt middag där (jätte god middag). Efter middagen så gick vi ner till kanalen vid Ekerö C där vi fiskade. Jag fick en miniaborre och Jon fick några ankor som spelade fotboll med hans flöte! Efter fiskandet gick vi hem till honom igen och åt glass med hallon.. MUMS!

Idag så kom mamma hem och hälsade på. Hon hade betällt kräftor till förrätt och biff med pommes frites och bearnaise-sås. Hon va jätte glad över att få komma hem och träffa hundarna och allihopa. Det var jätte roligt att äntligen få hem mamma i några timmar.
När mamma åkt tillbaka till sjukhuset och alla kommit hem igen så fick Danne för sig att åka och hyra film. Så vi åkte och hyrde "Kenny Begins" och plockade sedan upp Jon på vägen också. Filmen va bra och det va mysigt att ha alla syskon och min älskling där :) och juste! Jag hittade världens största spindel i mitt rum.. fyfan va äcklig den var! USCH!
Imorgon kväll ska jag, Danne, Micke och Emma åka och kolla på bio. Vi ska se "Sommaren med Göran". Får väl se om den är bra :)



Nu ligger Cero i min säng med sitt lilla ben som han fick av mig, ska kolla på ett eller 2 avsnitt av sex and the city och sen lägga mig och sova :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember my name!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Skriv nått sött!

Trackback
RSS 2.0